Tja, sjukling här! D:

Hejsan alla ni som bara "råkar" hamna på min och emmies blogg. Men detta inlägget är mest till för emmie. Emmie, jag tänker byta design på våran blogg. Hoppas du inte blir arg för det. Och så vill jag gärna att du kollar min blogg, jag har skrivit ett viktigt inlägg där... eller 2... Hoppas att du mår bra emmie, för jag älskar dig. Du är den bästa jag vet. Jag är oerhört glad över att jag flyttade hit till västerbyn, för om jag inte hade gjort det och varit kvar i lilla garpenberg, så hade jag ju inte träffat dig. JAG ÄLSKAR DIG SÅ J*VLA MYCKET! Du är den raraste, coolaste, ärligaste, sötaste, underbaraste, jävligaste, tröttaste, piggaste, bästa människa jag någonsin mött i mitt liv. Jag vet inte vilka ord jag ska skriva för att du ska förstå att jag älskar dig så sjukt mycket....
Ps. I LOVE U....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0