Hej Hej :D

Hej! Idag har det varit skola som vanligt och jag har haft gympa och det tycker jag inte så mycket om så det var tråkigt... Men efter gympan pratade vi om Seglingen. Allstå min klass ska och jag ska segla på ett skepp som är över hundra år! Vi ska sova på båten och laga mat där också. Vi ska bara vara där i tre dagar  men det ska ändå bli jättekul! Fast det blir nog ganska jobbigt också eftersom vi måste jobba hela tiden med att dra i skot och sånt. Det är inte förenn om typ två eller tre veckor men det brukar ju gå ganska fort.

 

Jaja nu skriver jag om något annat tycker jag. Till exempel att det är höst nu! Eller det tycker jag iallafall. Det är jätte mysig med höst för då kan man ta få sig varma kläder och dricka varm choklad och sånt. Men jag brukar alltid tröttna efter några veckor igen. Jag kommer nog sakna sommaren också. Här kommer några sommriga bilder som jag tog för ett eller två år sedan!

Hejdå! //EMMIE


Kommentarer
Postat av: SSiimmoonnaa ~ var med i dagens blogg och få flera läsare!! :D

jag älskar dig! <333

2011-08-27 @ 19:29:52
URL: http://simoonaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0